יום חמישי

עניבה

מחבל אל קעידה מסתובב במדבר ומחפש נואשות מים להרוות את צימאונו כשלפתע רואה משהו מרחוק באופק.

הוא מתקרב למקום ומבחין ביהודי קשיש העומד במרכז המדבר סביבו ארגזים מלאים בעניבות חדשות.

המחבל מצליח להתגבר על שנאתו ופונה ליהודי:"יש לך מים ? ".

"אין לי מים אבל אולי תרצה לקנות עניבה ? זה חמישה דולרים בלבד"? ענה לו היהודי.

"יהודי מטומטם". אמר המחבל."אין לי צורך בעניבה המטופשת שלך ששווה גם פחות מהמחיר שהצעת.לישראל בכלל אין זכות קיום.אני צריך להרוג אותך אבל קודם אני אחפש מים ואח"כ אני אחזור להרוג אותך " צעק עליו המחבל.

"טוב " אמר היהודי הקשיש. "זה לא משנה לי שאתה לא רוצה לקנות עניבה ושאתה רוצה להרוג אותי ,אתה רואה את הגבעה הזו ממזרח ? חמישה ק"מ אחריה יש מסעדה נהדרת .שם תוכל למצוא את כל המים שאתה מבקש.שלום לך !"

אחר מספר שעות חוזר אליו המחבל מזיע ועייף:"אחיך לא נותן לי להיכנס בלי עניבה..."