יום שני

בעיה עמוקה


זוג צעיר יצא לטייל במכונית.

הם נוסעים בכביש החוף, הבחור שואל את הבחורה "אם ארביץ 150 קמ"ש, תתפשטי?"

הבחורה מסכימה והבחור מתחיל להאיץ.

כאשר המחוג מראה 150 קמ"ש מתחילה הבחורה להתפשט ולזרוק את הבגדים מחוץ למכונית.

לא עובר זמן רב והיא נותרת עירומה לגמרי.

הבחור, שעיניו נעוצות בגופה העירום של הבחורה, לא שם לב לדרך והמכונית סוטה מהכביש ומתהפכת לשוליים.

הבחורה עפה החוצה והבחור נשאר תקוע בתוך המכונית ההפוכה.

הבחורה קמה על רגליה, רואה את הרכב ההפוך, רצה אל החבר שלה וצועקת אליו: "אתה בסדר בוביק??!!".

"לא!!! רוצי להזעיק עזרה". הוא צועק לעברה.

"אני לא יכולה, אני ערומה לגמרי".

הבחור מצביע בקושי על הנעל שלו שעפה החוצה בהתהפכות: "כסי את המפשעה שלך בנעל ולכי להזעיק עזרה".

הבחורה לוקחת את הנעל, מכסה את המפשעה שלה, עם היד השנייה היא מסתירה את שדיה ורצה על הכביש.

היא מייד רואה תחנת דלק, רצה אליה ומתחילה לצרוח בפראות לעבר העובד בתחנה: "הצילו! לי ולחבר שלי היתה תאונה!!!".

המתדלק מעיף מבט בבחורה ובנעל שהיא מחזיקה כדי להסתיר את מפשעתה ואומר:

"אני מצטער גברת, אני לא אוכל לעזור לך. החבר שלך תקוע יותר מדי עמוק".