יום שלישי

אבי ילדיי

איש אחד עומד בתור בסופרמרקט ופתאום רואה שאיזו בלונדינית יפיפייה ,אלוהית מסתכלת אליו , מחייכת ומנופפת לו לשלום .

האיש נשאר המום !!! היא מברכת אותי ? מאיפה לעזאזל הפצצה הזו ? אתוודע אליה ואשאל אותה .

הוא פונה אליה ושואל "סליחה , את מכירה אותי ?""כך אני חושבת ,"היא עונה , "אתה האבא של אחד הילדים שלי ."

האיש משתגע .

"בשלב זה של חיי ? הרי אני נשוי עם 3 ילדים , פתאום באה מישהי לא מוכרת ואומרת את זה , כאילו שפכו עלי מים קרים .‏

"לפתע מתחיל זיכרונו להתעורר . היה ערב אחד בו הוא היה לא נאמן לאשתו .

מבולבל מעט הוא אומר לה : "אני לא מאמין שאת היית זו שעשתה סטריפטיז במסיבה שהחברים שלי ערכו לכבודי לפני כמה שנים , אז עליתי ‏על השולחן והכנסתי לך מכל הכיוונים כשכל החברים שלי מסתכלים עלינו מלמטה , כאשר בינתיים חברה שלך מרחה אותי בווזלין ודחפה לי איזה מכשיר מאחורה ! אח ... איזה לילה , אלוהים שלי , זאת היית את , לא ?‏"

אז היא עונה לו : ‏"לא ......אני המורה של הבן שלך"