יום חמישי

שהלקוח יהיה מרוצה

איש אחד הולך ברחוב ורואה חנות חדשה.

חושב לעצמו מעניין מה יש בפנים, מיד כשהוא נכנס לחנות פוגש אותו בפתח מוכר ואומר:

"שלום, תודה שבאת אלינו, מה תרצה לקנות"?

הקונה אומר: "אני צריך כפפות".

המוכר: "מצביע ואומר לו תלך בבקשה למחלקה שם".

הקונה מגיע ואומר: "שלום, אני צריך בבקשה כפפות".

המוכר: "כפפות לקיץ או לחורף"?

הקונה: "לחורף".

המוכר: "זה במחלקה ממול".

הקונה הולך למחלקה ואומר : "שלום, אני צריך כפפות".

המוכר: "כפפות עור או שלא"?

הקונה: "עור".

המוכר: "אז אתה צריך ללכת למחלקה ההיא".

הקונה לא מבין אבל עובר למחלקה הבאה.

"שלום אני צריך כפפות חורף מעור"

המוכר: "עם צמר אמיתי או סינטטי"?

הקונה: "עם צמר אמיתי, בודאי".

המוכר: "אתה צריך ללכת למחלקה שממול".

הקונה מתעצבן אבל הולך בשקט.

במחלקה הבאה אומר בקול רם: "אני צריך כפפות חורף מעור, עם צמר אמיתי".

המוכר: "אתה רוצה כפפות עם גומי או סוגר"?

הקונה: "עם סוגר".

המוכר: "בסדר, תמתח בקשה את ידיך ותפרוש את האצבעות".

הקונה: "בבקשה" (מותח את ידיו קדימה ופורש את אצבעותיו).

המוכר מצביע ואומר: "אתה צריך למחלקה ההיא".

הקונה: "מה אתם מסתלבטים עלי? תנו לי כפפות ואני הולך מפה".

המוכר: "אל תלחץ, אנחנו רק רוצים לתת לך בדיוק מה שאתה מחפש כך שתצא מרוצה מקנייתך. את הכפפות אתה צריך בשביל המעיל הזה שאתה לובש"?

הקונה בעצבים: "כן!" וממשיך ללכת למחלקה הבאה.

הוא מגיע למחלקה וצועק על המוכר: "אני רוצה כפפות חורף מעור, עם צמר אמיתי וסוגר, לידיים שלי, ולמעיל שאני לובש!!!".

המוכר: "אתה רוצה סוגר כפתור, או רוכסן"?

הקונה (בגבול ההיסטריה): "כפתור".

המוכר: "תפנה למוכר ההוא".

באותו הרגע נפתחות הדלתות ולחנות נכנס גבר שמחזיק בידיים אסלה שנתלשה מהריצפה כשבצדדיה עדיין יש חתיכות מרצפות מהריצפה, ניגש למוכר ואומר לו:

"זאת האסלה שיש לי, זה סוג המירצפות שיש לי באמבטיה, את התחת שלי הראיתי לכם כבר אתמול, תנו לי סוף סוף נייר טואלט!!!"