יום חמישי

הזקנה במסדרון

אישה מתקשרת לבי"ח מקומי ואומרת:

"שלום, אני רוצה לדבר עם האדם האחראי לתת מידע בנוגע לחולים שלכם.

אני רוצה לדעת אם החולה מרגיש יותר טוב, מחלים כצפוי ומה מצבה."

הקול בצד השני של הקו אומר, "מה השם ומספר החדר של החולה?"

"שרה פינקל, בחדר 302"

"אני אעביר אותך לעמדת האחיות".

"שלום ,כאן האחות , איך אני יכולה לעזור לך?"

"אני רוצה לדעת את המצב של שרה פינקל בחדר 302".

"רק רגע, תני לי להסתכל על הגיליון שלה. או כן, גברת פינקל בסדר גמור. היא אכלה שתי ארוחות מלאות, לחץ הדם שלה בסדר, ובדיקת הדם שלה יצאה בסדר. הולכים להוריד לה את המוניטור של הלב עוד כמה שעות אם היא תמשיך להראות השתפרות, ד"ר כהן הולך לשלוח אותה הבייתה ביום שלישי ב-12."

האשה אמרה, "תודה לאל, זה נפלא, חדשות נהדרות, כל כך הוקל לי".

האחות אמרה, מההתלהבות שלך אני מבינה שאת משפחה או חברה קרובה מאוד".

"לא בדיוק," אמרה האשה, "אני שרה פינקל מחדר 302 ואף אחד פה לא אומר לי כלום!"