יום חמישי

גדר ההפרדה

שלושה גברים - חקלאי קנדי, אוסאמה בן לאדן, ויהודי הולכים ביחד בדרך.

הם נתקלים בכד עתיק ומתוך הכד קופץ ג'יני ואומר " אני אתן לכל אחד מכם משאלה אחת, בסך הכל שלוש משאלות ".

הקנדי אומר, "אני חקלאי בנו של חקלאי, וגם הבן שלי חי בחווה. אני רוצה שהקרקע בקנדה תהיה פורייה לנצח "

פוף! כהרף עין השד הופך את הקרקע בקנדה לפורייה לחקלאות לנצח.

אוסאמה היה המום, חשב רגע ואמר "אני רוצה לסלק את כל הכופרים האמריקאים ,היהודים והצלבנים מעל אדמות אפגניסטן, עיראק ופלשתין, תבנה לי מסביבם חומה גבוהה שאף אחד לא יוכל להיכנס" כך אמר.

פוף! שוב, כהרף עין השד התקין קיר ענק ברחבי מדינות אלו.

אז היהודי אומר, "אני מאוד סקרן, ספר לי עוד על הקיר הזה. "

אז השד מסביר, "טוב, זו חומה בגובה 500 מטרים, 50 מטרים עובי והיא מקיפה לגמרי את הארץ, שום דבר לא יכול לצאת או להיכנס"

אז היהודי מרים ראשו לשמיים, מסתכל ימינה ואח"כ שמאלה, מחייך ואומר: "מלא אותה במים."