יום ראשון

מהקל אל הכבד

שוטר: '‏גברת, ‏נסעת במהירות מופרזת'.

אישה: '‏הו, ‏אני מבינה'...

שוטר:'‏האם אני יכול לראות את הרשיון שלך , ‏בבקשה'?

אישה:'‏הייתי נותנת לך אותו, ‏אבל אין לי...'

שוטר:'‏אין לך רשיון'??

אישה:'‏לא . ‏שללו לי אותו לפני כ -4 ‏שנים כשנהגתי שיכורה'.

שוטר:'‏הבנתי...‏האם אני יכול לראות בבקשה את הרשיונות של המכונית'?

אישה:'‏מצטערת, ‏אתה לא יכול'

שוטר:'‏מדוע'?

אישה:'‏גנבתי את המכונית...'


‏שוטר':‏גנבת את המכונית'???


‏אישה:'‏כן, ‏והרגתי את הבעלים'.

שוטר:'‏את עשית מה'?!

אישה:' ‏חלקי הגופה שלו נמצאים בתא המטען של המכונית , ‏אם תרצה לראות...'

השוטר מסתכל באיטיות על אישה, ‏הולך לאט ובזהירות אחורה לניידת וקורא לתגבורת.

תוך פחות מחמש דקות מגיעות ניידות שמקיפות את המכונית של האישה.

קצין משטרה בכיר מתקרב בזהירות למכונית, ‏ידו נשענת על האקדח.

קצין משטרה:' ‏גברת, ‏האם את מוכנה לצאת לאט מהמכונית'?

האישה יוצאת מהמכונית ושואלת: '‏אדוני השוטר, ‏האם יש בעיה'?

קצין משטרה:'‏אחד השוטרים שלי אמר שגנבת את המכונית הזו ורצחת את הבעלים שלה'.

‏אישה:'‏רצחתי את הבעלים'?!


‏קצין משטרה:'‏כן. ‏האם את יכולה בבקשה לפתוח את תא המטען של המכונית?'

האישה פותחת אותו,‏ומתגלה תא מטען ריק לגמרי.

קצין משטרה:'‏האם זו המכונית שלך, ‏גברת'?


‏אישה:'‏כן, ‏הנה רישיונות המכונית ששמי מופיע עליהם'.

השוטר עומד המום.

קצין משטרה:'‏אחד השוטרים שלי טוען שאין לך רישיון נהיגה , ‏גבירתי'.

האישה מחטטת בתיק שלה, ‏מוציאה את רשיון הנהיגה שלה ומראה אותו לקצין המשטרה.


‏קצין המשטרה בודק את הרשיון, ‏ואומר:'‏תודה גברת. ‏אחד מהשוטרים אמר לי שאין לך רישיון נהיגה, ‏שגנבת את המכונית, ‏שרצחת את הבעלים ושאיפסנת את הגופה בתא המטען.'

האישה:'‏והשקרן הזה בטח גם אמר לך שנסעתי במהירות מופרזת, ‏מה?'