יום חמישי

קופסא מס' 12

רופא שסיים את לימודיו בחו"ל הגיע לארץ ופתח מרפאה.

עברו 6 חודשים אין לקוחות ואין עבודה ,החליט לסגור את המרפאה ואמר לאחות שעובדת איתו שזהו את הולכת הביתה.

האחות שואלת אותו "למה?"

הוא עונה "מה את לא רואה? אין עבודה אין לי אגורה בכיס."

האחות אומרת לו "אתה לא יודע לעבוד."

הוא עונה: "למה?"

היא אומרת לו "שים מודעה בעיתון שאומרת כך: 'רופא כללי. אם מגיע אליו חולה והרופא מצליח לעזור לו, אז החולה משלם לו $50 ואם הוא לא מצליח לרפא אותו, אז הרופא משלם לחולה $100".

הרופא אומר לה "מה? השתגעת? אין לי ממה לחיות. איך אני אתחיל לשלם כסף?"

היא עונה לו "מה? אתה רופא. בסה"כ תתן תרופות אם מישהו מצונן תתן קולדקס וכו'."

הרופא אומר לה "את יודעת מה, בסדר, ננסה את זה."

הרופא שם מודעה בעיתון לפי מה שאמרה לו האחות ומאז התור במרפאה חבל"ז מלא אנשים.

בחור מובטל יושב בבית קורא עיתון רואה את המודעה ומחליט שזה בשבילו הוא ימצא מחלה שהרופא לא יוכל למצוא לה פתרון ואז ירוויח $100.

הבחור קם והלך לרופא.

"שלום שלום, מה יש לך?" שאל אותו הרופא.

אמר לו הבחור "איבדתי את חוש הטעם."

הרופא אומר לו "ניסית לטעום משהו חמוץ,מתוק,מלוח?"

הבחור עונה "כן אבל לא הרגשתי."

אז הרופא אומר לאחות שתתן לו את קופסה מס' 12 מהארון.

האחות מביאה לו והרופא שם לבחור חומר מהקופסה בפה של הבחור.

הבחור אומר "איכס מה זה חרא של פרות?"

הרופא אומר לו "הנה,ריפאתי לך את חוש הטעם, תביא $50."

הבחור המום שילם לו $50 והלך הביתה מעוצבן והתחיל לחשוב על מחלה אחרת.

יום למחרת, ניגש הבחור לרופא ואמר לו "ד"ר, יש לי מחלה חמורה -אני שוכח הכל."

הרופא אומר לו "מה? אתה לא זוכר כלום?"

הבחור עונה לו "אפילו את השם שלי שכחתי."

הרופא אומר לאחות שתביא את קופסה מס' 12 מהארון.

הבחור צועק "רק לא הקופסה הזו של החרא."

הרופא אומר לו "הנה,ריפאתי לך את הזכרון. תביא $50."

התעצבן הבחור אך שילם $50 וחזר הביתה.

בלילה ההוא לא ישן הבחור ורק חשב על מחלות. הוא כבר שילם $100 והוא מובטל. הוא חייב למצוא פתרון. פתאום, עלתה לו מחלה...

בבוקר הוא הלך לרופא ואמר לו: "ד"ר, יש לי מחלה חמורה. הזין שלי לא עומד."

הרופא אומר לו "מה לא עומד? ניסית לשכב עם בחורות?"

הבחור עונה "כן, כן, אבל לא עומד."

הרופא אומר לאחות שתביא את קופסה מס' 12 מהארון."

שמע הבחור קם ואמר לרופא "אם תביא את הקופסה הזאת עוד פעם אחת לכאן, אני מזיין אותך ואת האחות המחורבנת שלך בתחת!"

חייך הרופא ואמר "הינה נרפאת. $50 בבקשה."