יום שלישי

בתולה ביער

נערה אחת רצה יום אחד וצעקה, אני בתולה!!! אני בתולה!!! אני בתולה!!!

שמע אותה הדוב שהתעורר משנתו, תפס אותה ו"ביטל" את בתוליה.

פתאום התחילה הנערה לבכות… אני כבר לא בתולה, מה אני אעשה.

נתן לה סטירה הדוב, יאללה סתמי את הפה, לכי אל הקיפוד והוא יתפור אותך כבר.

כך עשתה, הלכה אל הקיפוד והוא תפר אותה.

מרוב שמחה, התחילה שוב בצעקותיה : אני בתולה!!! אני בתולה!!! אני בתולה!!!

שמע אותה האריה ושוב… היא כבר לא בתולה.

התחילה שוב לבכות ולאמור - אני כבר לא בתולה, מה אני אעשה עכשיו ???

הכניס לה האריה כאפה ואמר, מה את עושה מזה עניין, לכי לקיפוד והוא יתפור אותך.

הלכה אל הקיפוד שוב, ושוב הוא תפר אותה.

ברגע שהיא יצאה מחדרו של הקיפוד, החלה שוב לצעוק : אני בתולה !!! אני בתולה!!! אני בתולה!!! ,

שמע אותה הנמר ומייד היא כבר לא בתולה.

שוב בכתה ואמרה, מה אני אעשה עכשיו ? אני כבר לא בתולה.

בעט בה הנמר ואמר, מה את עושה סרט מכל דבר, לכי לקיפוד והוא יתפור אותך.

כשהגיעה לביתו של הקיפוד והוא ראה אותה שוב בדלתו אמר : בואנה, אם הייתי יודע שאת כזו שרמוטה, הייתי תופר לך ריץ`-רץ`.