יום חמישי

עוד סנטימטר אחד

ילד בן 16 מבקש מאביו 200 ש"ח.

האב מסכים לתת את הכסף אך שואל:

"לשם מה אתה זקוק לסכום הזה?"

הבן מסרב לענות ויוצא מהבית.

אביו מחליט שכל העניין חשוב,הוא יוצא מהבית ועוקב אחריו.

הבן הולך לאזור החוף שם הוא פוגש בנערת ליווי וסוגר איתה על 200 ש"ח.

הם ניגשים למלאכה...

הילד ,שכנראה התברך באיבר בעל מימדים גדולים במיוחד,גרם לנערה הנאה רבה.

"אהה,איזה כיף,איך אני נהנית,דחוף לי עוד סנטימטר אחד והזיון בחינם!"

הילד קיבל מוטיבציה מילא את בקשתה והמשיך במלוא המרץ.

"אהה,אתה מדהים,דחוף לי עוד סנטימטר אחד ואני אקח אותך איתי לאילת על חשבוני!"

הילד ממשיך ואף מגביר את הקצב.

"אהה,אלוהים אני עוד מעט גומרת,עוד סנטימר אחד ואני קונה לך אוטו!"

כששמע זאת הילד עצר לרגע ואמר:

"רגע אבל אין לי רשיון,מה אני אעשה עם האוטו?"

אז הרגיש בעיטה בתחת ושמע את אביו אומר:

"תדחוף אידיוט,אני אנהג..."