יום חמישי

ילדה ממושמעת

איש אחד צילצל הביתה באמצע היום מהעבודה שלו כדי לשאול את אישתו מה היא מכינה לארוחת הערב.

"הלו" נשמע קול עדין של ילדה קטנה.

"שלום מותק,זה אבא" הוא אומר "אמא נמצאת קרוב לטלפון?"

"לא אבאל'ה, היא למעלה בחדר שינה עם דוד פרנק"

אחרי רגע קצר של מחשבה אמר האב לילדה "אבל מותק אין לך דוד בשם פרנק"

"בטח שיש לי והוא למעלה עם אמא בחדר שינה..."

"בסדר,זה מה שאני רוצה שתעשי" אמר האיש "תניחי את השפורפרת,רוצי למעלה,תדפקי על הדלת שלהם ותצעקי לאמא ולדוד פרנק שהמכונית שלי נעצרה הרגע מחוץ לבית."

"בסדר אבאל'ה"

כמה דקות לאחר מכן חזרה הילדה לטלפון "עשיתי מה שביקשת אבאל'ה"

"ומה קרה?" שאל האיש

"אמא קפצה מהמיטה בלי בגדים,רצה במעגלים כשהיא צורחת לכל עבר ואז היא החליקה על השטיח וריסקה את הראש על הרצפה,הייתי אומרת שהיא מתה"

"אלוהים! ומה עם הדוד פרנק?" שאל האיש

"הוא זינק מהמיטה בלי בגדים כשכולו מפוחד וקפץ מהחלון לבריכה.הוא בטח שכח שבשבוע שעבר רוקנת את כל המים מהבריכה,הוא נפל עם הראש על קרקעית הבריכה,הייתי אומרת שגם הוא מת"

הייתה הפסקה גדולה בזמן שהאיש עיכל את הסיפור הקשה ואז הוא אמר לילדה,

"רגע אחד,אין לנו בכלל בריכה....לאיזה מספר הגעתי???"