יום שני

לא תנאפי

אישה אחת בגדה בבעלה עם המאהב שלה.

בשעת מעשה ראתה האישה דרך החלון- את בעלה מגיע הביתה.

קפצה האישה מהמיטה,כרעה על ברכיה והתפללה לאלוהים:

"אני מתחננת ומבקשת ממך,תעלים את המאהב שלי מכאן.אני מוכנה לשלם כל מחיר..."

פתאום שמעה קול חזק מהשמיים:

"אני אעלים את המאהב שלך אבל את...תצטרכי למות בטביעה..."

אמרה האישה:

"אני מוכנה,תעלים אותו!"

נכנס הבעל הביתה והמאהב נעלם כלא היה.

מאותו יום והילך התנהגה האישה לבעלה כאילו היא האישה הטובה ביותר בעולם.

פינקה אותו,בישלה,ניקתה,קיבלה אותו בנשיקות ואף פעם לא התלוננה.

כמובן שמאותו היום והילך התרחקה האישה מכל מקור מים...

לאחר 3 שנים שמע הבעל על תחרות האישה הטובה ביותר בעולם והחליט לרשום את אישתו.

האישה זכתה בתחרות והפרס היה הפלגה סביב העולם באוניית פאר עם עוד 1000 נשים מכל העולם.

האישה לא רצתה לממש את הפרס,היא התייעצה עם החברה שלה שאמרה לה:

"אל תפחדי,אלוהים לא יטביע אוניה שלמה עם 1000 נשים רק בגללך"

האישה חששה אך השתכנעה ויצאה להפלגה.

ביום הראשון להפלגה הים היה חלק כמו משי.

ביום השני,בשעת ארוחת הערב על הסיפון ,הים החל לסעור וקול מהשמים אמר:

"יא זונות,אחרי 3 שנים,סוף כל סוף הצלחתי לאסוף את כולכם ביחד..."