יום שני

קסדה בראש טוב

היה היה פעם צפרדע קסום שחי באגם לגמרי לבדו.

יום אחד הוא מעז לצאת מהאגם ולראות את העולם בחוץ.

הדבר הראשון שהוא רואה זה דוב רודף אחרי שפן.

הוא קורא להם ואומר: "אני צפרדע קסום. מאחר ואתם שני היצורים הראשונים שאני רואה מימי, אעניק לכם שלוש משאלות לכל אחד בתורו".

הדוב אומר: "אני רוצה שכל דוב ביער יהיה ממין נקבה חוץ ממני" וכך נהיה.

השפן אומר: "אני רוצה קסדה".

זה מפתיע את הצפרדע והדוב, אך נעשה.

הדוב אומר: "אני רוצה גם שכל הדובים ביערות השכנים יהיו ממין נקבה" וכך קרה.

השפן אומר: "אני רוצה אופנוע", מה ששוב מפתיע מאד את הצפרדע והדוב שחשבו שהוא יכול לבקש המון דברים, כמו כסף לקנות אופנוע, אך זה נעשה.

הדוב מבקש את משאלתו האחרונה: "אני רוצה שכל הדובים בכל העולם יהיו ממין נקבה חוץ ממני" וכך נהיה.

לאחר מכן, השפן חובש את הקסדה, עולה על האופנוע, מתניע ואומר: "אני רוצה שהדוב יהיה הומו"

וטס משם במהירות שיא.