יום שלישי

מחשבות ילדותיות

הבת הבתולה של השכנים מקומה 7 התחתנה אבל הזוג הצעיר לא יכול להרשות לעצמם את ירח הדבש.

כך שהם בילו את ליל-הכלולות בדירה של אימא ואבא בלילה הראשון שלהם ביחד.

בשעות הבוקר, שי, האח הקטן של הכלה, בא לאכול את ארוחת הבוקר ..

איך שהוא הולך מחוץ לדלת ללכת לבית הספר, הוא שואל את אימא אם הזוג הצעיר עדיין בחדרם.

התשובה היא, 'כן'.

שי הקטן שואל 'האם את יודעת מה אני חושב?'

אימא שלו משיבה 'אני לא רוצה לשמוע מה אתה חושב! פשוט לך לבית הספר '.

שי בא הביתה לארוחת צהריים ומבקש את אימא,' האם הם למעלה עדיין? '

התשובה היא 'כן'

שי אומר' את יודעת מה אני חושב? '

אימא שלו משיבה 'לא משנה מה אתה חושב! אכול את ארוחת הצהריים ולך לרון החבר שלך להכין שעורים... '

אחרי שחזר מרון, שי בא הביתה ומבקש שוב,' האם הם למעלה עדיין? '

אימא שלו אומרת 'כן'

הוא שואל 'האם את יודעת מה אני חושב? '

אימא משיבה לו 'בסדר, עכשיו תגיד לי מה אתה חושב? '

הוא אומר: 'אתמול בלילה גיא הגיע לחדר שלי לבקש ווזלין ואני חושב ..... שנתתי לו את הדבק למטוס....'