יום חמישי

עבודה או הנאה?

מנכ"ל חברה יושב משועמם במשרדו ושואל את עצמו האם קיום יחסים עם אשתו זה עבודה או הנאה.

המנכ"ל מתקשר לסמנכ"ל ומציג לו את השאלה: "לקיים יחסים עם אשתי זה עבודה או הנאה? יש לך שעה לתת לי תשובה".


הסמנכ"ל מתקשר למנהל אחת החטיבות: "כשהמנכ"ל מקיים יחסים עם אשתו זה עבודה או הנאה? יש לך 45 דקות לתת לי תשובה".

מנהל החטיבה מתקשר למנהל אחת המחלקות: "כשהמנכ"ל מקיים יחסים עם אשתו זה עבודה או הנאה? יש לך 30 דקות לתת לי תשובה".

מנהל המחלקה מתקשר למנהל אחד הפרויקטים: "כשהמנכ"ל מקיים יחסים עם אשתו זה עבודה או הנאה? יש לך 15 דקות לתת לי תשובה".

מנהל הפרויקט מתקשר לעובד הקבלן: "כשהמנכ"ל מקיים יחסים עם אשתו זה עבודה או הנאה? אני חייב תשובה עכשיו!".

עובד הקבלן עונה מיד: "הנאה".

מנהל הפרויקט שואל: "איך הגעת כל כך מהר למסקנה הזו?".

עונה עובד הקבלן: "הנאה כי אם זה היה נחשב לעבודה אני הייתי צריך לעשות אותה".