יום רביעי

המאהבת

זוג נשוי נמצא במסעדה , כאשר ראו ידיד שלהם נכנס מלווה באשה זרה.

האשה אומרת לבעלה: "זה שנכנס עכשיו הוא מאיר, אבל זאת לא אשתו."

"לא , היא המאהבת שלו" - ענה הגבר בשוויון נפש.

האשה התחילה להתעניין בהתנהגות של ידידם , והבעל בלם אותה , ואמר "אל תתעסקי בחיים של אחרים תני להם לחיות את חייהם."

הערב נמשך , כאשר בחורה יפיפיה מתקרבת לשולחנם, ואומרת לגבר: "איפה היית אתמול? השארת אותי לבד."

"כן , היתה לי בעיה. אבל אני אבוא לביתך היום." ענה הגבר

"בסדר נתראה" - אומרת הצעירה והולכת לדרכה.

"ומי זאת?" שואלת האשה.

"זאת המאהבת שלי" - עונה הגבר.

האשה התחילה להשתולל ולקלל וביקשה גירושים מיידים.

הוא עונה : " אין בעיות ,אני אתן לך את הגט. אבל תזכרי שבחוזה נשואין שלנו כתוב 'הפרדת נכסים '; והבית , האוטו והעסק הם על שמי. את גם צריכה לשכוח מחופשה כל 3 חודשים בחו'ל ; וגם כרטיסי האשראי שלך הם על שמי וגם כל השרותים שיש כמו מאמן כושר אישי , הנהג וכמובן ה- AUDI - וגם הקצבה שאמא שלך מקבלת."

האשה שותקת למספר דקות ואחרי שחשבה והפנימה את המצב , אומרת לבעלה :

"המאהבת שלנו הרבה יותר יפה מהמאהבת של מאיר, נכון אהובי??"